دنیای موزیک

دنیای موزیک

اینجا هرچیزی که به سلنا و اهنگاش مربوط باشه آپ میکنم
دنیای موزیک

دنیای موزیک

اینجا هرچیزی که به سلنا و اهنگاش مربوط باشه آپ میکنم

پست ثابت

 ‏سلام‏ ‏ ‏السا‏ ‏هستم‏ ‏آره‏ ‏درسته‏ ‏اسمم‏ ‏السا‏ ‏هست‏ ‏و‏ ‏دوست‏ ‏دارم‏ ‏به‏ ‏این‏ ‏اسم‏ ‏صدام‏ ‏کنین‏ ‏قبلا‏ ‏اسمم‏ ‏چیز‏ ‏دیگه‏ ‏بود‏ ‏عوضش‏ ‏کردم‏ ‏به‏ ‏السا‏  ‏‏از‏ ‏کپی‏ ‏کردن‏ ‏وکپی‏ ‏کنندگان‏ ‏متنفرم‏ ‏و‏ ‏حلالشون‏ ‏نمیکنم‏ ‏ولی‏ ‏من‏ ‏مثل‏ ‏‏خیلی‏ ‏از‏ ‏وب‏ ‏های‏ ‏دیگه‏ ‏کولی‏ ‏بازی‏ ‏در‏ ‏نمیارم‏ ‏و‏ ‏معرفیشون‏ ‏کنم‏ ‏که‏ ‏هم‏ ‏من‏ ‏گناه‏ ‏کرده‏ ‏باشم‏ ‏هم‏ ‏اونا‏ ‏طرف‏ ‏یه‏ ‏وب‏ ‏زده‏ ‏فقط‏ ‏با‏ ‏عنوان‏ ‏اینکه‏ ‏دزد‏ ‏های‏ ‏وب‏ ‏قبلیم‏ ‏خب‏ ‏آدم‏ ‏عاقل‏ ‏جای‏ ‏اینکه‏ ‏معرفیشو‏ن‏ ‏کنی‏ ‏یا‏ ‏به‏ ‏پلیس‏ ‏فتا‏ ‏شکایت‏ ‏کن‏ ‏یا‏ ‏وب‏ ‏قبلیتو‏ ‏از‏ ‏نو‏ ‏بساز‏ ‏این‏ ‏کارا‏ ‏دهاتی‏ ‏چیه‏ ‏میتونین‏ ‏توی‏ ‏اینستا‏ ‏و‏ ‏لاین‏ ‏پیدام‏ ‏کنین‏ ‏و‏ ‏باهام‏ ‏دوست‏ ‏بشین‏ ‏البته‏ ‏اینو‏ ‏برا‏ ‏دخترا‏ ‏گفتم‏ ‏نه‏ ‏پسرا‏ ‏یه‏ ‏چیزی‏ ‏رو‏ ‏یادم‏ ‏رفت‏ ‏ورود‏ ‏پسرا‏ ‏آزاد‏ ‏آزاده‏ ‏و‏ ‏ورود‏ ‏هلساییا‏ ‏و‏ ‏الساییا‏ ‏و‏ ‏......بجز‏ سلناییا و  ‏جلساییا‏ ‏ممنوعه‏ ‏یعنی‏ ‏ورودسلناییا و‏ ‏جلسایی‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏دخترا‏ ‏و‏ ‏پسرا‏ ‏و‏ ‏مرد‏ ‏و‏ ‏زن‏ ‏و‏ ‏پیر‏ ‏و‏ ‏جوون‏ ‏آزاد‏ ‏آزاده‏ ‏ورود‏ ‏ضد‏ ‏جلسایی‏ ‏ها‏ ‏و ضد سلناییا

کلا‏ ‏ممنوععععععه‏ ‏بهتون‏ ‏پیشنهاد‏ ‏میکنم‏ ‏‏ ‏لطفا‏ ‏قدر‏ ‏بدونین‏ ‏و‏ ‏نظر‏ ‏بزارین‏ ‏روی پست هام دخترا‏ ‏میتونن‏ ‏باهام‏ ‏دوست‏ ‏شن‏ ‏دوباره‏ ‏میگم‏ ‏میتونن‏ ‏دوست‏ ‏شن‏ ‏فقط‏ ‏شرایطی‏ ‏داره‏ ‏که‏ ‏توی‏ ‏یه‏ ‏پست‏ ‏براتون‏ ‏میزارم‏ ‏دیگه‏ ‏حرفی‏ ‏ندارم‏ ‏جز‏ ‏اینکه‏ ‏به وب جلساییم هم سری بزنین ضرر نمیکنین 

برای ورود لینک زیر رو توی مرورگرتون وارد کنید

www.jelsafever.blogsky.com

لطفا بدون نظر از توی وب هام بیرون نرید چون من امار بازدید رو میبینم

فعلا بای تا پست های بعدی

متن اهنگ a year without rainبا ترجمه موزیکال فارسی

این متن کاملا ساخته ذهن خودمه هرکسی ازش کپی برداری کرد حرام است و من حلالش نمیکنم چون واقعا خیلی برای این پست زحمت کشیدم و نمیذارم احدی ازش کپی کنه و به اسم خودش نشر بده حالا  برای دیدن متن موزیکال این اهنگ برو ادامه 

ادامه مطلب ...